Érzések & Gondoloatok

Ő miatta, csak Ő miatta. Aki volt, de már nem, de örökre az. "Aki hagyja, hogy megszelídítsék, az a sírás kockázatát is vállalja vele." "Te egyszer s mindenkorra felelős lettél azért, amit megszelídítettél." "Az ember csak azt ismeri meg igazán, amit megszelídít." "Ha megszelídítesz, megfényesednék tőle az életem. Lépések neszét hallanám, amely az összes többi lépés neszétől különböznék. A többi lépés arra késztet, hogy a föld alá bújjak. A tiéd, mint valami muzsika, előcsalna a lyukamból." "A szeretet mindenekelőtt a csendben való figyelem. Szeretni azt jelenti, hogy figyelsz." Antoine de Saint-Exupéry

Friss topikok

Archívum

All You Need Is Love

N0RB3RT 2010.01.12. 18:41

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egeh.blog.hu/api/trackback/id/tr281667210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feltamadott (törölt) 2010.01.12. 21:08:51

Vajon tényleg küzdesz, vagy csak szeretnél, és a fájdalomban elmerülsz? Ne haragudj ismeretlenül, de érdekel.

feltamadott (törölt) 2010.01.13. 22:18:50

Remélem, nem haragszol rám.

N0RB3RT 2010.01.15. 16:14:27

@feltamadott:
Szia!
Mért haragudnék egyáltalán nem, csak nekem is végig kelt gondolnom erre a kérdésre a választ, és arra jutottam, hogy álmaink, céljaink és vágyaink megvalósításában önmagunk vagyunk a legnagyobb ellenségünk. És erre rájönni a legnehezebb (vagyis bevallani), mert titkon tudjuk, hogy gyávaságunk és félelmeink azok melyek béklyóként nehezednek ránk. Harcolok értem, mert fontos nekem, Ő a legfontosabb.
Köszönöm, hogy megkérdezted.

feltamadott (törölt) 2010.01.15. 17:17:07

Szia!
Ha igazán szereted a másikat, le kell győznöd a félelmeidet! Mert míg te a félelmeid között vagy, a másik szenvedhet a hiányodtól, és bánatot okozol neki úgy, hogy nem is tudsz róla. Én már csak tudom, én is voltam ilyen helyzetben, csak én a másik oldalon. Fel a fejjel, és "In medias res". A legnagyobb siker akkor jöhet, ha a félelmeidet érezve egyszer csak hirtelen megteszed azt, amitől annyira félsz, de amire annyira régóta vágytál:-)
Sok sikert, én szorítok Neked!
süti beállítások módosítása